Sport je kámoš, né žrádlo!

21. února 2013 v 21:17 | Dreamie |  Vstávat a cvičit!
Když jsem byla mladší (a hlavně prostorově větší), v životě by mě nenapadlo, že někdy budu do své postavy blázen jako teď. Vždycky jsem byla ta "holčička"(vždycky sem vypadala starší než ostatní holky), co jídlo neřešila a zblajzla, co jí přišlo do ruky. Jedla kdy chtěla a co chtěla. Teď je tomu vlastně taky tak, ale místo po čokoládě šáhnu po ovoci a pizzu nahrazuju jinou prospěšnější mňamkou. Teda - SNAŽÍM SE! Samozřejmě nejsem robot, taky svému tělu dopřeju. To je třeba! :)
Neméně důležitou složkou zdravého životního stylu je samozřejmě pohyb. Každý si vybere to, co ho nejvíc baví a naplňuje. Někdo se dá na aerobic, někdo na pilates, zumbu nebo jiný tanec... Ať už je to cokoli, mělo by vás to hlavně těšit! Měli byste mít radost z toho, co děláte! Pro své tělo a hlavně pro SEBE SAMÉ!

Správný trénink?
  • pravidelnost! - optimální řešení je 60ti minutová pohybová činnost 2-3x do týdne. Ale v poslední době se více objevuje každodenní varianta v podobě 20ti minutových workoutů známých trenérů (Jill, Bob, na světové špičce se objevuje Richard Simmons)
  • pohyb vhodný pro vaši kondici! - samozřejmě, že postupem času se s pravidelností zlepšíte i ve své kondici :)
  • pohyb, který vás baví a způsobuje radost!
  • vhodný tréninkový plán!
  • a samozřejmě vyvážený jídelníček!
Necvič ...
  • po jídle nebo na lačno

  • až do vyčerpání
  • náročné nebo bolestivé cviky
  • při vážných onemocněních - to je snad všem jasné, ale málokdo má v takovém případě sílu na pohyb vůbec :D
A zde jsem pro vás vyhledala skvělá pozitiva a účinky různých druhů pohybu :)
  • Strečink : pomalé, uvolňující cvičení, zlepšuje hybnost kloubů→ obnovení svalových funkcí
  • Slender : asistované cvičení prováděné na speciálních zařízeních poháněných elektromotorem obnovení svalových funkcí, zlepšení tělesné zdatnosti

  • Pilates : pomalé, komplexní a šetrné cvičení, sleduje vztah mezi držením těla, dýcháním a stavem mysli rozvoj tělesné zdatnosti, kontrola tělesné hmotnosti
  • Nordic walking, turistika : dynamická, kondiční chůze v různě náročném přírodním terénu s použitím speciálních holí rozvoj tělesné zdatnosti, kontrola tělesné hmotnosti
  • Vytrvalostní běh : běh mírným tepem s dobou trvání minimálně 30 minut redukce tukové tkáně, zvýšení tělesné výkonnosti
  • Jogging : střídání běhu a chůze v přesně určených časových intervalech redukce tukové tkáně, zvýšení tělesné výkonnosti
  • Kardio fitnes : cvičení na přístrojích monitorujících TF a energetický výdej (stepper, běžící pás, stacionární kolo) redukce tukové tkáně, zvýšení tělesné výkonnosti
  • Spinning : ježdění na speciálním stacionárním kole při různé intenzitě zatížení redukce tukové tkáně, zvýšení tělesné výkonnosti
  • Low impact aerobik : cvičení aerobiku bez poskoků se stálým kontaktem jednoho chodidla s podložkou redukce tukové tkáně, zvýšení tělesné výkonnosti


  • Kompliment trénink : cílené cvičení proti zpětnému odporu, jemuž předchází speciální příprava organismu na cvičení redukce tukové tkáně, zvýšení tělesné výkonnosti

  • Bruslení, in-line : bruslení na ledě nebo na kolečkových bruslích redukce tukové tkáně, zvýšení tělesné výkonnosti
  • Kick-box aerobik : rytmické cvičení spojující techniky boxerských úderů a kopů zvýšení tělesné výkonnosti
  • Kalanetika : cvičení s určenou polohou těla, malým rozsahem pohybu a velkým počtem opakování formovaní a zpevnění těla

  • Body - building : cvičení se zátěží, posilování budování svalové hmoty a rozvoj svalové síly

Tak co, pro co jsi se rozhodl/a? :)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 maigreur-m maigreur-m | Web | 22. února 2013 v 8:45 | Reagovat

To není o bolesti, většina těch hubených jí pravidelně á2-3 hodiny a cvičí a pak ještě hodně záleží na příjmu tekutin ;)

2 Lilly de Paris Lilly de Paris | Web | 22. února 2013 v 9:13 | Reagovat

Super tipy:-) Já momentálně nejvíc ujíždím na domácím cvičení, HIITu jako ZWOWy Zuzky Light anebo moje vlastní sestavy:-) A na můj oblíbený spinning chodím vždycky když jsem doma:-)

3 Dandeoin Dandeoin | Web | 22. února 2013 v 14:01 | Reagovat

já cvičim jumping :) .. jestli mas moznost to zkusit, tak určitě zkus :)

4 Mimi Straight Mimi Straight | Web | 22. února 2013 v 14:03 | Reagovat

já jsem na cardio :)

5 Skinny * Maddeline Skinny * Maddeline | Web | 22. února 2013 v 14:03 | Reagovat

Super tipy, já cvičím kickbox. A ten týpek na posledním obrázku - naprosto nesnáším když těm co už jsou hodně svalnatý takhle moc lezou ty žíly! :x Bléé!  Ale jinak moc pěkný článek :*
P.S: Přidala jsem si tě do Spřátelených ;)

6 Mimi Straight Mimi Straight | Web | 22. února 2013 v 15:34 | Reagovat

hehe.. jsem ráda že jsi to jen tak nepřehlédla! sitím se mocnááááááááááá :DD

7 Dandeoin Dandeoin | Web | 22. února 2013 v 15:36 | Reagovat

odpovídám :P :jojo, dnes jumping :).. takovy telo bych taky chtela no.. tak snad v budoucnu :D .. drzim palce at jumping objevis :)

8 Kejm Kejm | Web | 22. února 2013 v 15:49 | Reagovat

to je pěkný:)! já jsem pro vše :P
doučuju angličtinu, češtinu a chemii, na prcky bych neměla nervy:D

9 Mimi Straight Mimi Straight | Web | 22. února 2013 v 16:40 | Reagovat

já nikdy doma nemocná nejsem...  mám jarní prázdniny :/

10 Tequilla Tequilla | Web | 23. února 2013 v 21:53 | Reagovat

Tohle je super článek :D
Těším se až bude teplo a pak se pustím do joggingu :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama